Wanneer een hond 9 maanden oud is, kan hij/zij mee gaan dingen voor de titel Nederlands Jeugdkampioen. Daarvoor moet je op 3 shows beste jeugdreu/-teef worden. Vrouwke uit ’t Warme Nest is in april 9 maanden geworden dus op 14 mei deed ze voor de 1e keer mee in de Jeugdklasse. Ze werd niet alleen beste Jeugdteef maar ook beste teef. Een knap resultaat voor zo’n jonge hond en het feit dat er een kampioensteef mee deed. Ook de twee volgende shows waren een succes: beste jeugdhond en BOS of BOB. Kortom al met 3 shows behaalde Vrouwke de 3 punten om zich Jeugdkampioene te mogen noemen! Bijzonder maar niet uniek, ook mama Kees had daar maar 3 shows voor nodig. Wel uniek dat Vrouwke het flikte in 10 dagen. Dank je wel Marianne Ariëns van kennel Vom Jurahof voor het voortreffelijke voorbrengen van Vrouwke ♥.
Recente reacties